Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Magentis 2009 года


Автомобиль: KIA Magentis 2009 г.в., седан, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 3000 км, двигатель - 2.0, комплектация - фул кроме кожи
Автор: Олександр (Украина, Киев)   24.10.2009
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

В принципі, машина варта своїх грошей, але якщо вибирати, то краще взяв би японця(корола, чи сівік-седан) чи дешевшого німця(типу фольца пасата), але вже пізно... Першим плюсом варто визнати дизайн, чимось нагадує хонду аккорд попередньої версії. Великі габарити дозволяють отримати комфортний салон по заднім і переднім місцям, величезний багажник (навіть не думав, що в нього можна впихнути 12 чималеньких багажів, але це вийшло). Автомат працює шикарно, на трасі набирає швидкість без ривків і майже не замітно при переході на вищу швидкість, а в режимі спорт - сказка, для обгону - те що треба. Другий важливий плюс - кліренс, він здається в районі 16.5 сантиметрів, це короче більшість столичних бруківок беру на без вагань. Потім, оброблення салону теж виглядає достойно. велюр - легко чиститься, кожаний руль приємний на дотик, клавіши не западають, легкі при натисненні. Тут варто зауважити і віднести це до мінусів - це важелі регулюванні сидіння і руля - виконані вони з дешевенного пластика, здається в ланосах кращі!!!!!! інколи при підйомі сидіння боїшся якби не зламати їх чи не погнути..., все ок, а тут така лажа, навіть не знаю, куди дивились розробники. Також, плюсом є комфортне положення водія за кермом, тобто провівши майже 11годин за кермом від Мукачева до Києва, лише шия гуділа, поясниця - навіть не затерпнула!) Про підвіску - вона доволі мяка, але на бруківці чи оффроді гудить в салон і шумка не рятує. Тормоза 4х дискові - теж відмінні. Але треба звикнути до їх різкої реакції, хоча в дтп_шних ситуаціях - вони рятували вже на перехресті в хмельницьку. Колеса, стоять там матер. корейські, тримають дорогу гарно, але для більшої віддачі і зменшення витрат пального можна було б поставити потужніші і відомої марки. Клімат працює на 4ку з 5 балів. На великій швидкості відмінно тримає траекторію і на крутих поворотах також. Тепер про мінуси. Першим мінусом - це можна назвати витрати пального. Обєм 2.0 і вага автомобіля майже 1600кг. все ж таки споживають свою порцію пального. Писалося раніше про 6.5 -траса і 8 по місту - це сказки хлопчиків з автосалону, які, ясна річ, поганого не напишуть про авто, яке продають. Реально траса (90-100км.год) - 7.5-8.3 літрів. На житомирські вдалося зафіксувати 7.1, це мінімальний рекорд(був після 2000км обкатки). Траса 110-140км.год - 8.5 - 9.4.л. Місто , ну це 10.5 - 11.5.... Да, а якщо ще в пробень попадете типу на Петрівці чи мосту Патону з Харківської в сторону Лесі, то 14 стопудово буде. І це без клімата. Тут варто задуматись уже про купівлю кросовера))) Для вибагливих варто поставити шумку двигуна і салону, хоча рідна теж нормальна. Не знаю, але якіб корейські машини не були відмінними в динаміці, по силі і т.д., але якістю зборки вони поступаються япошкам і німцям. Навіть таж нова корола, начебто і класом нижча і коштує дешевше, але виготовленна на порядок якісніше і з кращих матеріалів (теж торпедо, пластик панелі приборів, ричаги керування сидіннями). І що ще вбило, це обробка багажника - вибачте, але в мене відпало верхнє кріплення пластмашки, що фіксується на кузов з середини(в багажнику), і довелося його на клей брати!!! Це нормально для машини за 184 330грн??????????? На гравію чи позадорогою на каміннях чути скрипи по переднім дверям і стику торпеда з вітровим склом. Достає . При першомуу ТО скажу, щоб нах...чили туда якогось гермевтика, бо нерви садить капітательно(((( Також варто поставити ксенон , фари на рідній слабенькі, особливо дальнє. Короче, ну не взяв би я її, якби знав про такі мінуси. Це наче купити Нокію 8300 в золоті, але без функції дзвінка)))) Шик, комфорт, але відчуття незадоволеності чогось, обмеженості. І ціна зараз кусюча. варто приглянути варіанти інших виробників. - нова суперб шкода, корола - авенсіс, сівік седан, тай взагалі, з такими витратами пального я б взяв би краще паркетник, б-у рав 4 чи СР-в теж беушну. Збирають її крупними частинами в запоріжжі, а менша по вузлу йде з Словакії...так казали в салоні, а реально звідки вона - не незнаю. Мій вердикт - машина на рік два, потім продати її, докласти і купити ауді чи БМВ. Мотор в неї як запальничка, відпахав свій ресур 4-5 років і харе, потім одні витрати на ремонти. В них же і принцип такий(в цивилізованих країнах) клієнт купує машину, їздить гарантійний термін , продає-здає, її пускаються під прес чи ніж, а я йому за компенсацією чи в кредит продають новішу, кращу...такий собі конвеєр по випуску авто....

Плюсы автомобиля: 1. кліренс 2.динаміка 3. дизайн 4.салон(просторність, величезний багажник)

Минусы автомобиля: 1. жре вона як нормальтосовський кросовер 2. шумка на 3-чку 3.окремі деталі салону виготовленні з дешевого пластика 4.скрипи (сверчки) в місцях розташування динаміків і стику торпеда з вітровим склом. "мелочь", але на нерви діє( 5. інших суттєвих не виявленно.

Совет покупателю: за суму в 184 330 грн. варто підшукати більш економічне авто, або звернути увагу на кроссовери. Альтернатива - нова корола, сівік седан, каптіва, якщо докласти - нова авенсіс. Її ціна це 150.000грн максимум.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Денис  

ппц... афтар жжот... Ну и нафиг сравнивать а/м за 21400$ с новым супербом(от 29к пустышка) или авенсисом(тоже от 28к), а?

ответить  
Сергей  

согласен с Денисом что с Авенсисом сравнение неудачное. 1. машина значительно дороже (нормальная комплектация будет считай на 10 шт. баксов плюс). 2.Клиренс меньше на 25 мм. 3.Простр в салоне особенно для задних пасажиров у Авенсиса на уровне Шкоди Октавии. 4.Передняя подвеска слабая для наших дорог и дорогая при ремонте.

ответить  
Сява продакшн  

Ну не совсем согласен с автором. Во первых - решение скрипа - прочистить и обесшумить пластмасовую защиту ветровиков в ее точках прилегания к ветрвому стеклу. Тоисть, едите на сто, просите, что акуратно сняли защиту пластмасовую ветровиков, проклеивете ее двосторонним скотчем (мягким) и ставите назад - всё, песок больше не скрепит по лобовому, соответственно и жучков нету... Боковые стойки лечаться так - берете ВД40 и брызгаете на замки в дверья х -скрип стоек устранен.

ответить  
Сява продакшн  

Езжу третий год, за 60 т.км. пробега, не сказал бы, что поменял бы на что-то другое (ну естественно в этом ценовом диапазоне). Машина без проблемная.... Заправил и поехал... Автомат в порядке, мотор песня... Единственное, что поменял амортизаторы на Каябу. И всем советую.... Родные - хоть и ходят дольше, но не то, шумные плюс слабо устойчивые в поворотах. Каяба - небо и земля, и стоят в районе 760 грн штука, а родные - от 1200грн... За три года - вообще ничего, кроме ухитрений с шумоизоляцией(описанны выше). Да плановое ТО и все.

ответить  

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв KIA Magentis: KIA Magentis: новый взгляд
KIA Magentis: новый взгляд

Обновленный KIA Magentis может всерьез изменить расстановку сил в среднем классе. Покупателей он должен привлечь высоким качеством материалов, богатой комплектацией, европейским дизайном и приемлемой ценой.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Magentis

KIA Magentis 2008 KIA Magentis 7.600$ 2008 155.000 км
KIA Magentis 2008 KIA Magentis 9.500$ 2008 179.000 км
KIA Magentis 2008 KIA Magentis 8.000$ 2008 172.000 км
KIA Magentis 2008 KIA Magentis 8.900$ 2008 115.000 км
смотреть все
объявления